jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte...

Att ha eller att inte ha en blogg? Är det den nya frågan? Jag har skaffat flera förr men efter typ några timmar har jag raderat mina konton igen. Jag följer en del bloggar där huvudämnet är mode. Ibland fäller jag en kommentar till deras inlägg. Jag tänker att dessa kommentarer kan jag samla på min blogg.

Just nu har jag fullt upp med att fixa utseendet på bloggen. För mig är detta med bloggandet lite som att leka med lego, det var kul att bygga men sen när det var dags att "leka" var det inte lika kul. Det är kul att skaffa bloggen men mindre kul att skriva inlägg.

Hjälp med teknisk kunskap får jag från Designa din blogg eftersom mina kunskaper i css och xhtml är begränsade.

Idag var jag lite otrevlig mot en försäljare, hoppas att han inte blev ledsen, därför tänkte jag anmäla mig till NIX, då kunde jag inte komma in på deras sajt, typiskt. NIX får det bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0