trender

Min syster som bor over there frågade mig idag om vilka trender inom fashion som är på gång i Sverige nu. Jag insåg då att jag inte har koll alls. Lite koll brukade jag väl ha? Kanske beror det på att som sudent är det inte lika roligt att ha koll på trender om man ändå inte känner att man har råd att konsumera. Den teorin håller inte. Kanske beror det på att jag tycker att trenderna är fula eller, ve och fasa, så är jag inte tillräckligt intresserad av modetrender. Insidan är viktigare än utsidan, men om man inte har en utsida som folk kan acceptera är det svårt att visa upp insidan (så är det ju fakiskt i denna hårda och kalla värld som vi lever i).

Vilka trender är det som är på gång nu då? Alltså jag undrar inte vad gemene man/kvinna har på sig, utan vad är som komma skall.









































Kommentarer
Postat av: Meor

Nice teckning!

2008-10-20 @ 18:44:05
Postat av: Kajsa

Tack!

2008-10-20 @ 20:56:07
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0