i rörelse

rörelse (MMS)

Jag kan tycka att det ibland är ganska kul att avslöja saker om sig själv som folk blir lite överraskade av, att avslöja något som andra inte alls tror om en. Människors reaktioner är roliga; "Va, är du kristen?!", "Oj är du så gammal?!", "Men hör du inget alls då på ena örat? Näe du skojar?!". Det är intressant att människor har väldigt många förutfattade meningar om hur vissa andra människor skall vara, men man kan ju heller inte gå genom livet utan att på något sätt försöka strukturera upp omvärlden och dess befolkning. Något som kanske är mindre roligt är när det kommer som en chock för folk att de upptäcker att jag är smart, fast nu är jag såpass vuxen att jag kan leva med den missuppfattningen.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Är du smart...? ;-)

2010-04-17 @ 16:57:08
Postat av: Mikael

Är du smart...? ;-)

2010-04-17 @ 16:58:40
Postat av: Kajsa

Det vet du att jag är!

2010-04-19 @ 00:03:22
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hehe, klart att du är!

2010-04-21 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0