inte idag utan en annandag



Göteborg i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Sorken

Hej!

Som sork dyker jag upp en och annan gång också i Göteborg. Borgen räcker inte som skydd för götarna eller goterna då mot mig. Jag tar mig in nästan överallt, till exempel här hos dig. Men jag är inte farlig, mer salig kan man säga. Fast om Göteborg finns i ditt hjärta och jag dyker upp där, då finns ju jag också i ditt hjärta. Men nu blev det nog för djupt eller filosofiskt. Dock, hur vill du att din bild av Göteborgs virrvarr av spårvagnsspår ska tolkas? Att Göteborgarna är som spåren på bilden månne? Inte så enspåriga som Stockholmarna kanske?

2010-04-16 @ 20:53:43
Postat av: Kajsa

Haha... du är rolig du, min favoritsork.

2010-04-16 @ 22:31:43
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Svedde

Fina bilder!

2010-04-18 @ 18:35:58
Postat av: Beck

Oh mitt hjarta Goteborg. Att man kan sakna en regnig och blasig stad sa pass.

2010-04-19 @ 00:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0