härligt



Den som inte vet, vet inte. Det är galet, det är roligt. Det är bara sport. Det är träning. Det är blod, svett och tårar. Det är koncentration och glädje. Nerver och ilska. Sport, näe inte vilken sport som helst duger för mig. Jag spelade min första innebandymatch på 4 år. Det var så härligt. Uppvärmning, matchställ, speaker, domare och tekningar. 3x20 min effektiv speltid. Härligt, och slitigt om man hade ett redan sargat lag. Spring, spring. Hur förklarar man? Det går inte. Den som inte vet, vet inte. Slutpratat om innebandy!?!


Kommentarer
Postat av: Ludde

Vad härligt!! hur gick det då? jag är lite avundsjuk på dig, jag vill också vara på elitnivå. :(

2010-03-02 @ 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0