kraftlös

Jag är en glad människa. Jag vill göra saker på rätt sätt. Jag vill göra rätt för mig. Men ibland blir det fel. Ibland mår jag dåligt. Ibland stirrar jag apatin i ögonen. Då när jag inget vill göra, då när all min energi går till att bara existera blir det fel. Jag misslyckas. Jag gör människor besvikna. Jag sviker mig själv. Då när självföraktet sprider sitt mörker då undrar folk vad jag håller på med, de blir arga, upprörda och förvånade över mitt oansvariga beteende. Jag är en glad människa. Jag går på vatten varje dag men ibland tappar jag fokus och trillar i. Så är det.

Lite för privat det här? Japp.



Kommentarer
Postat av: Julia

...privat? ...ja, kanske...men väldigt fint och väldigt mänskligt...

2011-01-05 @ 13:18:13
Postat av: Kajsa

Skönt att höra.

2011-01-05 @ 15:47:53
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0