boktips

Nu finns boktipset.se (en sajt som fungerar nästan som filmtipset.se). Än så länge fungerar den väl inte jättebra men tids nog kan den nog bli nästan lika bra som filmtipset. Läs, sätt betyg och få rekomendationer!

Jag har läst att Angelina Jolie ska spela rättsläkaren Kay Scarpetta i filmatiseringen av Patricia Cornwells böcker om Scarpetta. Känns inte helt rätt med Jolie men kanske kan det bli bra. Jag har alltid tänkt mig att Scarpetta är en blondin med blåa ögon och av någon anledning har Benton alltid varit en mörkhyad man, i min hjärna.

Kommentarer
Postat av: MaKS

Det är klart att Benton är mörkhyad. Men doktorn själv är en vit brunett, kanske lite rund...!

2009-04-26 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0