syster

Då och då, eller rätt ofta, tittar jag på Annika Marklunds blogg. Hon och jag är olika men vi har vissa likheter också. Vi är lika gamla (hon är dock ca 2 månader äldre) och vi har en syster i USA. Den senaste tiden har hon hälsat på hos sin syster och bloggen är fylld av mysiga syskonbilder. Jag saknar min syster och hennes familj. Hon, min syster, bor och trivs där borta men ibland känns det orättvist att andra får krama om mina syskonbarn, min svåger och min syster. Men jag unnar dem all kärlek och omtanke de får där borta.


Jag och min syster som vi såg ut i mitten av det glada 80-talet.


Kommentarer
Postat av: ina

förstår att du saknar henne och familjen hemskt mycket. jag saknar ju rasmus i älvängen så ofta.. men visst är dte fantastiskt att ha syskon, det är jag såå glad för att jag har. fina ni är!

2009-11-06 @ 12:53:54
URL: http://www.winterbarn.blogspot.com
Postat av: mamma, mormor och svärmor

VILKA GODINGAR!

Tänk dig att vara som jag och ha en del av sina älskade så långt bort... Man får krama dem som är nära!

2009-11-07 @ 12:32:25
Postat av: Kajsa

Det är fint med syskon, det gäller bara att hålla kontakten så att man inte en dag är främlingar inför varandra.

2009-11-10 @ 00:35:14
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0