dilbert



Kul.




Kommentarer
Postat av: Brollan

1. Windows XP håller på att dö.

2. Någon håller liv i tekniken genom att använda XP.

3. Dogbert vill döda tekniken med bazooka för att den inte ska lida.

4. Så Dogbert hotar användaren med bazookan för att han inte ska använda XP, så att det kan dö.



Om jag förstått rätt tycker jag nog ändå att det är lite långsökt.



Kram

2010-10-09 @ 18:58:59
Postat av: Kajsa

Jag tycker nog mest att Dogbert är rolig, han är så rå och galen. Jag kanske inte borde tycka att det är kul men det tycker jag... kanske också för att jag är så fäst vid XP och skulle nog behöva bli hotat med en bazooka för att byta till något annat. Ja det är långsökt men du vet jag skrattar åt det mesta. :)

2010-10-09 @ 19:02:13
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag tror att Dogbert vill döda den anställde!

2010-10-09 @ 19:05:33
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0