sommar




Jag längtar efter sommar. Jag vill ha sol och värme. Jag vill använda mina nya shorts, jag vill sola med en bok i handen. Jag vill gå utan strumpor och skor, eller i alla fall utan strumpor. Jag vill simma i en stilla sjö och hoppa ner i havet. Jag vill umgås med min familj (hela familjen) och vänner. Jag vill vara vaken för länge bara för att det är ljust och jag vill vakna av att solen lyser upp hela rummet. Jag vill halvslumra på gräsmattan. Jag vill springa. Jag vill äta en glass i Göteborg och titta på människor. Jag vill träffa de där vännerna som jag träffar alldeles för sällan. Jag vill åka på konferens och tala om livet och tron. Jag vill köra bil. Jag vill ha sommar. Men å andra sidan kommer jag nog mest att jobba i sommar, fast jag skall i alla fall få träffa hela familjen.


Kommentarer
Postat av: katarina

jag lovar att kommer hinna med att äta glass, det får vi hoppas vi hinner med :)

2010-04-27 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0